0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-12-26 08:26:10

خلاصه این مطلب:

یکی از دلایل مهم رشد تبلیغات محتوایی , درست استفاده شدن از آن و جلوگیری از آزار کاربران رسانه‌های دیجیتال خواهد بود.

هماهنگ تبلیغ کنید

 

بازاریابی همسان یکی از داغ‌ترین استراتژی‌های جدید در بازاریابی دیجیتال است. بیشتر رقبا اطلاعات چندانی از این استراتژی فوق‌العاده در تبلیغات دیجیتال ندارند و دقیقا به همین دلیل است که می‌خواهیم درباره‌ی آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. با a98همراه باشید تا دلایل روانه‌شدن بخش بزرگی از بودجه تبلیغات شرکت‌ها و برندها در سراسر دنیا به‌سوی بازاریابی همسان و همچنین تصورات غلطی را که در این زمینه وجود دارد، با هم مرور کنیم.

 

تبلیغات همسان یا محتوایی  چیست؟

تبلیغات محتوایی یا  همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که درواقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات وبسایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین وب سایت و عدم آزار آنان از تبلیغات و وبسایت مربوطه می‌شوند. مهم ترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری سایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کنند همچنین، نرخ CTR تبلیغات افزایش یابد وکسب در آمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان سایت صورت بگیرد.

به زودی تبلیغات محتوایی، دنیا را فرا می‌گیرد!

از آنجا که تبلیغات همسان، با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری رسانه دیجیتال، باعث توجه بیشتر کاربر و عدم آزار او می‌شوند، این دسته از تبلیغات،‌ یکی از کارآمدترین تبلیغات دیجیتالی است و مورد استقبال بازاریابان زیادی در دنیا قرار گرفته است. انتظار می‌رود که بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات محتوایی در سال ۲۰۱۸ به ۵۹.۳۵ میلیارد دلار برسد.

انواع تبلیغات همسان

  1. محتوای حمایت‌شده

شما پیش از این نیز با چنین مواردی مواجه شده‌اید. مقاله‌ها و ویدئو‌هایی که در وب‌سایت بهترین ناشر‌ان گذاشته می‌شوند و ظاهری کاملا آگاهی‌بخش دارند، در حقیقت با نیت‌ تبلیغ و ترویج و برندینگ تولید شده‌اند. در بیشتر موارد، محتوای حمایت‌شده یا محتوای اسپانسردار برای برند‌های بزرگ مناسب هستند، اما کسب‌وکارهای کوچک نیز برای تأثیر عمیق‌تر و ایجاد تصویری مثبت از این روش استفاده می‌کنند.

 

  1. محتوای پیشنهادشده

حتما تا به حال به چنین جایگاه‌هایی در وب‌سایت‌های گوناگون برخورد کرده‌اید. در این جایگا‌ه‌ها تعدادی لینک توسط یک پلتفرم تبلیغاتی همسان به شما پیشنهاد می‌شوند. این لینک‌ها در حقیقت تبلیغات همسان هستند که به ازای پرداخت به ازای کلیک (PPC) در این جایگاه نمایش داده می‌شوند.

اگر دوست دارید که وب‌سایت‌های پربازدید محتوای شما را به دیگران پیشنهاد بدهند می‌توانید از این موتور‌های پیشنهاد‌دهنده‌ی محتوا کمک بگیرید. با استفاده از این پلتفرم‌ها فرصت ارتباط برقرار کردن با طیف وسیعی از مخاطبان از سراسر وب را خواهید داشت.

سخن آخر

تبلیغات همسان به ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف تبدیل شده است. این شیوه‌ی تبلیغ در سال‌های آینده در بازاریابی دیجیتال رشد بیشتری خواهد داشت، چرا که کاربران، تبلیغات مزاحم را می‌بندند یا آنها را نادیده می‌گیرند.

گرچه انجام درست تبلیغات همسان کار دشواری است، اما پلتفرم‌ها و تکنولوژی‌های جدید، کار بازاریاب‌ها را برای استفاده از شیوه‌هایی که مخاطبان مناسب را در محیط‌های مرتبط هدف قرار می‌دهند، آسان‌تر کرده است.

چرا باید از تبلیغات همسان استفاده کرد؟

  • تبلیغات همسان ۲۵ درصد بیشتر از سایر تبلیغات استاندارد دیده ‌می‌شود.
  • ۴۱ درصد از برندها استفاده از تبلیغات همسان را در استراتژی بازاریابی خود قرار داده‌اند.
  • تبلیغات همسان ۱۸ درصد خرید بیشتر را نسبت به دیگر تبلیغات رقم‌زده است.

 

اکنون سامانه تبلیغات موبایلی ای 98 همسو با رشد صنعت تبلیغات آنلاین، امکان استفاده از سرویس جدید تبلیغات همسان (Native Advertising) را برای مشتریان و تبلیغ‌دهندگان فراهم آورده است .

 

 



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه