0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-06-03 13:35:49

ارسال نوت ارزان

قطعاً در هر کسب و کاری کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری یکی از مهمترین اهداف مدیر می باشد، برای مثال برای کمپین های تبلیغاتی که با ارسال نوت اجرا و پیاده سازی می شوند مدیران سعی می کنند با کمترین هزینه ها بیشترین بازده را داشته باشند اما چگونه همچین چیزی میسر خواهد شد؟

  1. از چشمه آب بنوشید (ارسال کننده مرجع را پیدا کنید)

ارسال کنند مرجع کیست؟ در واقع به کسی می توان ارسال کننده مرجع گفت که با کمترین وابستگی و واسطه گری به پنل های بزرگ و قدرتمند مورد نیاز برای ارسال نوت دسترسی داشته باشد. خب ، قاعدتاً این مهم زمانی میسر است که ارسال کننده خود توسعه دهنده باشد و همچنین تیمی قوی این پنل ها را مدیریت کنند.

ارسال کننده مرجع برای ارسال، تدابیر و ابزار قابل توجهی در اختیار دارد یعنی به خوبی از پس مشکلاتی که به طور طبیعی در ارسال ها اتفاق می افتد از قبیل کم و زیاد شدن ارسال ها، خرابی ارسال ها، کیفیت ارسال ها، پرداخت ها و تشخیص صحت ارسال ها را مدیریت می کند تا ضرر ها به حداقل برسد.

در نتیجه هر چه واسطه ها و افرادی که بدون داشتن دانش تخصصی و صرفاً با دلالی وارد این کسب و کار شده اند کمتر باشند ارسال ها ارزان و هزینه ها به طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

 

  1. زمان مناسب را پیدا کنید

بهترین روش تشخیص زمان مناسب برای ارسال تبلیغ مشورت و مشاوره با ارسال کننده مرجعی است که در مرحله قبل پیدا کرده اید. در هر زمان دسته ای از تبلیغات پر مخاطب و پر بازده است یعنی باید توجه داشته باشید که نوت  به چه صورتی (دیالوگ، پاپ، معمولی و ...) ارسال شود تا بیشترین بهره وری را داشته باشید. از دیگر موضوعاتی که زمان نقش پر رنگی در آن دارد ترافیک تبلیغات است یعنی توسعه دهنده ها سعی بر این دارند تا جایی که ممکن است تبلیغاتی ارسال کنند که کمترین ریزش کاربر را داشته باشند در نتیجه هر چه تنوع ارسال تبلیغات بیشتر باشد هزینه ها هم افزایش پیدا خواهد کرد چون توسعه دهنده ها ابتکار عمل بیشتری دارند. برای مثال وقتی بازار ارسال ارزش افزوده به صورت پاپ داغ است قطعاً ارسال نوت برای تبلیغ اپ کار معقولی از نظر توسعه دهنده نخواهد بود و هزینه را افزایش می دهد.

  1. همه تخم مرغ ها را در یک سبد نگذارید

پنل ها بعد از گذشت چند صباحی دیگر آن شادابی و طراوتاولیه را ندارند و کم کم کاربران از ارسال ها خسته می شوند پس در ابتدا تمام بودجه تبلیغاتی خود را هزینه و چشم بسته هزینه نکنید برای اینکه نرخ تبدیل هزینه به درآمدتان معقول و مقرون به صرفه باشد با توجه به نوع تبلیغ در ابتدا از پکیج های سبک تر استفاده کنید و در صورت رضایت و اثری بخشی در مقیاس بالاتر سفارش دهید. از دیگر مزیت های ارسال کننده مرجع به روز بودن و تازه سازی پنل های ارسال می باشد.

 

  1. در نوع ارسال تنوع داشته باشید

با توجه به نکته قبلی اگر از یک نوع ارسال بازخورد مناسبی نداشتید نا امید نشوید و سعی کنید در مقیاس کم روش های دیگر را امتحان کنید تا به روشی قابل اطمینان و پر بازده دست پیدا کنید. برای مثال ممکن است برای تبلیغ شما نوت جواب گو نباشد و پاپ راه حل بهتر،کارآمد تر و ارزانی باشد.

 

  1. تخفیف بگیرید

یکی دیگر از روش های کاهش هزینه و داشتن ارسالی ارزان و مقرون به صرفه گرفتن تخفیف است. تخفیف زمانی ممکن است که یا تبلیغ به اندازه کافی بزرگ باشد یا تبدیل به مشتری ثابت برای ارسال کننده مرجع شده باشید. پس اگر بعد از دنبال کردن توصیه های قبلی به این نتیجه رسیدید که ارسال کننده مرجع خود را پیدا کرده اید بهترین کار این است که مقیاس تبلیغ را بزرگ کنید تا بتوانید تخفیف خوبی بگیرید یا با بستن قرار داد برای ادامه همکاری به عنوان امتیاز تخفیف بگیرید و ارسال ارزانی را تجربه کنید.

 

 

  1. جذاب تبلیغ کنید

به جد می توان گفت تبلیغ نویسی و طراحی تبلیغ یک مهارت ضروری برای رشد هر کسب و کار است. به تجربه ثابت شده آن دسته از تبلیغاتی که نمایی جذاب تر دارند و اصطلاحاً قشنگتر و زیباتر طراحی و رنگ آمیزی شده اند مخاطب پسند تر هستند و بازده بیشتری دارند. توصیه ما فریب کاربر نیست یعنی نباید از شعار ها و وعده های دروغین استفاده کرد بلکه آن چیزی که هست را به گونه ای در کنار هم چید که بیشترین اثر گذاری را در مخاطب ایجاد کند. بنرهای متحرک و خوش رنگ و لعاب و یا عنوان های جذاب ... از این دسته تبلیغ آرایی ها به شمار می روند.

 

در این مقاله سعی شد تا مهمترین ، اثر گذارترین و پر کاربرد ترین روش هایی که می توان هزینه ها را کاهش و ارسال نوت ارزان داشت را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ثبت دیدگاه به پاسخ خود را دریافت کنید.

همچنین برای شروع کمپین تبلیغاتی خود می توانید با کارشناسان ما از طریق تلگرام (@rayan_ads) یا تلفن ثابت دفتر (05155247789)  تماس و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

 



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید


وحید ناطقی
وحید ناطقی

علاقه مند به توسعه و طراحی وب


ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه