0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-05-07 21:36:18

خلاصه این مطلب:

با افزایش کاربران گوشی های هوشمند، توسعه دهندگان اپ ها راه های متعددی برای کسب درآمد پیش رو دارند. اما واقعاً راه حل امتحان شده و بدون نیاز به صحیح و خطا کدام است؟پاسخ اینحاست...

اصلی ترین دغدغه توسعه دهندگان اپلکیشن های اندرویدی شاید یافتن راه درآمد زایی مطمئن و مستمر باشد. اما چگونه می شود به درآمدی مستمر،بدون نیاز به سرمایه اولیه و میلیونی رسید؟ راه های پیش رو را با هم بررسی می کنیم.

کار به صورت پروژه ای

قابل دسترس ترین گزینه برای توسعه دهندگان اپلیکیشن کار کردن به صورت پروژه ای می باشد به این صورت که در شبکه های اجتماعی و یا داشتن وب سایت، خود را به دیگران معرفی و با به عهده گرفتن پروژه، درآمد زایی داشته باشند. اما به وضوح مشخص است که در این روش شما به صورت کار- دستمزد درآمد خواهید داشت یعنی اگر کار کنید درآمد دارید در غیر این صورت درآمدی نخواهید داشت. جدا از این پیدا کردن مشتری و در ادامه مشتریی که دستمزد قابل توجهی به شما بپردازد نسبتاً کار مشکلی خواهد بود. هر چند این مشکل را سایت هایی نظیر پونیشا و پارسکدرز و ... تا حدودی هندل می کنند ولی باز هم این روش، روش مد نظر ما نخواهد بود.

استخدام در شرکت های خصوصی

راه حل بعدی استخدام در شرکت های خصوصی است به این ترتیب که شما باید یک رزومه نسبتاً قوی و چند نمونه کار داشته باشید تا استخدام و به درآمد ثابتی برسید. مزیت این روش به روش قبلی داشتن حقوق ماهیانه می باشد، اما این را هم در نظر بگیرید که معمولاً تعداد محدودی از توسعه دهندگان در شرکت های خصوصی به درآمد بالا و دستمزد میلیونی می رسند. اما برای کسب تجربه و پیدا کردن روابط کاری بسیار روش ایده آلی است.

کار با a98

بله کار با a98 می تواند برای شما توسعه دهندگان یکی از سود آورترین راه حل ها باشد. به این صورت که شما باید توسعه دهنده موبایل و تعدادی اپ بر روی بازار داشته باشید.(یا پنل پوشه داشته باشید.) گام بعدی این است که به اپ های قبلی خود و اپ های جدیدی که میسازید قابلیت ارسال نوت را اضافه کنید.

خب، یک قدم تا شروع کسب و کار مداوم و میلیونی شما مانده است.

با مشاورین ما تماس بگیرید و عضو گروه گستره ما شوید. ما در هر روز تعدادی تبلیغات موبایلی را به عهده می گیریم و ارسال این تبلیغات را به توسعه دهندگانی که با ما در ارتباط هستند می سپاریم.تمام مراحل کار به صورت مکانیزه و توسط ربات تلگرامی ما صورت میگیرید و به صورت روزانه فاکتور ها صادر و تسویه صورت می گیرد. در واقع a98 پلی ارتباطی بین توسعه دهندگان و تبلیغ دهندگان را ایجاد کرده است.

سامانه تبلیغات موبایلی a98 انواع تبلیغات موبایلی از قبیل نوت ارسالی،نوت بازدیدی، نوت کلیکی، پاپ ، دیالوگ و ارزش افزوده و ... را پوشش می دهد.در نتیجه شما می توانید با توجه به پنلی که دارید و با مشارکت در تبلیغات موبایلی ما به درآمد قابل توجهی برسید.

در تمامی مراحل کار می توانید با مشاورین ما در تماس باشید و مشاوره بگیرید.

فرصت را از دست ندهید و از پتانسیل بالایی که a98 با انواع ارسال نوت در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید.

در تمامی مراحل کار می توانید با مشاورین ما با خط 05155247789 یا با آیدی @rayan_ads در تلگرام در تماس باشید



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید


وحید ناطقی
وحید ناطقی

علاقه مند به توسعه و طراحی وب


ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه