0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-05-08 14:35:58

خلاصه این مطلب:

این نوع پیام ها با مشارکت اپراتور ها(ایرانسل و همراه اول و ...) توسط افراد و شرکت های مختلف به شما ارسال می شوند و با توجه به ارائه خدمات از شما هزینه کسر می کنند. خدمات این نوع پیام ها متفاوت است مانند: نرخ ارز، آموزش های مختلف، سلامت و پیش بینی فوتبال.... به این نوع پیام ها ارزش افزوده و یا VAS گفته می شود.

Vas چیست؟ (What is VAS)

خدمات ارزش‌افزوده یا همان Value added service که به ‌اختصار Vas نامیده می‌شود به خدماتی گفته می‌شود که کاربران در ازای دریافت محتوا و استفاده از آن‌ها، هزینه پرداخت می‌کنند.

خدمات مبتنی بر محتوا نام جدید خدمات ارزش افزوده است که فقط از سوی خود مشترک می تواند فعال شود. اخبار، بازی و سرگرمی، مسابقه، محتوای مذهبی، آموزشی، اطلاع ‌رسانی، بهداشت و سلامت جزو خدمات مبتنی بر محتوا یا ارزش افزوده پیامکی قرار می‌گیرند و پیمانکار ارائه کننده خدمات محتوایی طرف قرارداد با اپراتور تلفن همراه قبل از شروع ارائه این خدمات، از طریق ارسال پیامک در مورد ارائه خدمات از مشترک سوال کرده و درصورت تائید مشترک، آن را فعال می کند. سرویس هایی همچون پیش بینی مسابقات و حمایت از تیم های ورزشی، دریافت جملات کوتاه، آزمون ها و دانستنی ها از جمله خدمات مبتنی بر محتوا محسوب می شوند.

نوتیفیکیشن چیست؟ (What is Notification)

نوتیفیکیشن یکی از راه های ارتباطی بین توسعه دهندگان اپلیکیشن ها و کاربران این اپ ها می باشد.برای  آشنایی بیشتر با نوتیفیکیشن می توانید مقاله  نوتیفیکیشن چیست را مطالعه کنید.

اما معجون نوت و ارزش افزوده چیست؟

به طور کلی در هر سرویس و کسب و کار مبتنی بر وب و موبایل در صورتی که کاربری نباشد سودی نخواهد بود. از این رو یکی از راه های در دسترس شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده، این بود که خدمات خود را در قالب پیامک به مخاطبان خود ارسال و معرفی می کردند.

اما با اندکی تآمل و فکر به این نتیجه می رسیم که بازار هدف و جامعه آماری کاربرانی که در اینترنت و تحت سیطره گوشی های هوشمند هستند خیلی بیشتر از کاربران دیگر است. از طرفی با افزایش روز افزون و بی رویه ی پیامک های تبلیغاتی ارسال شده از اپراتور های تلفن همراه مانند ایرانسل و همراه اول، کاربران رغبت چندانی به باز کردن پیامک های ارسال شده توسط این اپراتور ها را ندارند و بیشتر این پیامک ها نادید گرفته شده و نخوانده حذف خواهند شد. از طرفی هزینه بالا و روال سخت و دست و پاگیر را هم به مشکلات ارسال پیامک باید اضافه کنیم.

حال چاره چیست و آیا جایگزینی وجود دارد؟

جواب بله است. به جرات می توان گفت یکی از بهترین راه حل ها جذب کاربر و بازار هدف ارسال نوت (نوتیفیکیشن) است.

در این روش ما با کل جامعه آماری استفاده کنندگان از گوشی های همراه در ارتباط هستیم و می توانیم به صورت مدیریت شده به کاربران مورد نظر خود، پیام های تبلیغاتی، در قالب گرافیکی و جذابتری ارسال کنیم.

اما استفاده از این روش چه مزیتی به ما خواهد داد؟

برون سپاری کردن پروسه اجرای تبلیغات: شما در این روش کافی است با یکی از شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات نوت تماس بگیرید تا شما را بطور کامل راهنمایی و پروسه انجام تبلیغات را به عهده بگیرند.

فیلتر کردن مخاطبان: شما به راحتی می توانید کاربران مورد نظر خود را فیلتر کنید و مشخص نمایید که بر روی کدام اپراتور های گوشی همراه ارسال انجام گیرد.

ارسال زمانبندی شده: شما در این روش می توانید به صورت زمانبندی شده در بازه زمانی دلخواه پیام ها را به کاربران هدف خود ارسال کنید.

لینک گزارش: در روش ارسال نوت لینک گزارشی در اختیار ارائه دهندگان سرویس ارزش افزوده قرار داده می شود که می توانند به راحتی و به آسانی، نتیجه و بازدهی این روش تبلیغ را ببینند.

پس اگر به فکر درآمدزایی و یک تبلیغات حساب شده برای سرویس های ارزش افزوده خود هستید ما به شما نوتیفیکیشن را پیشنهاد میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 05155247789 یا با آیدی @rayan_ads در تلگرام در تماس باشید.



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید


وحید ناطقی
وحید ناطقی

علاقه مند به توسعه و طراحی وب


ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه