0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-07-01 12:36:39

خلاصه این مطلب:

تبلیغات بنری با جایگاه ثابت به شما اجازه می دهد تا با مالکیت جایگاهی ثابت در وب سایت های برتر، به تبلیغ برند خود بپردازید. در واقع شما در ویترین پر بازدید ترین وب سایت های کشور در معرض دید مشتریانتان قرار خواهید گرفت.

تبلیغات درون اپلیکیشنی

روش های تبلیغاتی هر روزه در حال تغییر اند و تبلیغات درون اپلیکیشنی جدیدترین و موثرترین نوع تبلیغات در دنیای امروز است. امروزه این قبیل تبلیغات یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند. از طریق نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و برای برند خود بازاریابی کنید. بنابراین، تبلیغ در اپلیکیشن‌های موبایل تاثیر زیادی بر کاربراندارد و به خوبی می‌تواند محصول و یا سرویس تبلیغ دهندگان را معرفی نماید.

تبلیغات اینترنتی بنری 

تبلیغات اینترنتی بنری نوعی از تبلیغات اینترنتی می باشند که توسط  وب سایت های تبلیغ پذیر روی صفحات مختلف وب قرار می گیرد. این نوع تبلیغات آنلاین، علاوه بر نمایش و معرفی شرکت تبلیغ دهنده ، لینک به صفحه وب آن شرکت را نیز شامل می شود و باعث افزایش ترافیک وب سایت توسط لینک مستقیم به وب سایت و نیز معرفی برند تبلیغاتی به طیف گسترده از مردم در هر زمان شبانه روز و هر مکان جغرافیایی می شود. برخی از متخصصان حرفه تبلیغات اینترنتی، این نوع تبلیغ را بهترین و موثرین ترین نوع تبلیغ می دانند. تبلیغات بنری غالبا در فرمت .GIF ، .SWF , می باشند.
تبلیغات بنری معمولا در صفحات با محتوای مرتبط و گاها در تمامی صفحات وب مرتبط و غیر مرتبط به منظور معرفی برند به تمامی مخاطبان قرار داده می شود. تبلیغات بنری از دو جهت باعث بهبود رتبه وب سایت آگهی دهنده در Alexa می گردد، اول از جهت حضور تبلیغ دهنده در وب سایتهای پربیننده کشوری برای مدت معین و دیگر به دلیل مراجعه مستقیم مخاطبان به سایت تبلیغ دهنده.

 

تبلیغات بنری استانداردStandard Banner Ad

تبلیغات بنری استاندارد، ساده‌ ترین نوع تبلیغات دیجیتال است. در این نوع از تبلیغات، همواره یک بنر تبلیغاتی در یک قسمت از صفحه اپلیکیشن به مخاطبان نمایش داده می‌شود. محتواهای بنر تبلیغاتی، عکس، نوشته و یک دکمه می‌تواند باشد.

یکی راه خوب برندینگ، تبلیغ بنری ثابت در وب‌ سایت‌های مطرح ایرانی است. تبلیغات بنری هنوز هم به عنوان یکی از پر استفاده‌ ترین روش‌های تبلیغاتی مطرح است. چرا که این نوع تبلیغات همیشه در معرفی و مطرح کردن نام یک برند در فضای اینترنت موثر است. با بکارگیری درست این روش تبلیغاتی و طراحی یک بنر جذاب و متقاعد کننده می‌توانید کاربران بیشتری را به سمت برند خود هدایت کنید و در نهایت به تعداد مشتریان خود بیفزایید.

جهت تبلیغات موبایلی با ما همراه باشید.



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه