0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-10-20 07:32:44

خلاصه این مطلب:

سازمان ها دريافته اند که حضور در بازارهاي جهاني نيازمند کسب و حفظ استراتژي شايستگي هاي اصلي مي باشد. در اين راستا برون سپاري به عنوان يک تصميم راهبردي و حساس، با توسعه سازمان و ارتقا بهره وري در قالب کوچک سازي، موجب گسترش توانايي سازمان ها و دستيابي به راهبرد شايستگي هاي اصلي در محيط کسب و کار جهاني شده است.

برون سپاری چیست؟

هنگامی که یک سازمان برخی از فعالیت‌ها یا فرایندهای کسب و کار خود را به عرضه‌ کننده‌ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود بسپارد این عمل را برون‌سپاری یا Outsourcing می‌نامند.برون سپاري به عنوان يک ابزار اجرايي ساده و اقتصادي، روز به روز کاربردهاي بيشتري پيدا مي کند. مديران تجاري و صنعتي ضمن آنکه علاقه مندند از استراتژي برون سپاري استفاده کنند، در عمل در اين زمينه، با مسايل و مشکلات مفهومي متنوعي رو به رو هستند. متاسفانه مطالعات علمي معدودي در زمينه برون سپاري خدمات وجود دارد. در حالي که پژوهش هاي اکادميک قابل ملاحظه اي در زمينه استفاده از برون سپاري در فعاليت هاي ساخت محصول موجود است.

چرا بهتر است از برون سپاری تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟

آیا کسب و کارهای تازه تاسیس شده باید از برون سپاری تبلیغات اینترنتی استفاده کنند؟ در حقیقت مدیران کسب و کارها برای  تسلط بیشتر بر تمامی مراحل کار از برون سپاری تبلیغات کسب و کار خود امتناع می ورزند و این باعث می شود که فکر کنند راه اندازی بخش تبلیغات اینترنتی در مجموعه خود بهتر از برون سپاری تبلیغات اینترنتی باشد. اما در این مقاله دلایل برتری برون سپاری تبلیغات اینترنتی را برای شما بیان می کنیم. دلایلی که نشان میدهد استفاده از این روش به نفع شماست!

استفاده از نیروهای متخصص در برون سپاری تبلیغات اینترنتی

گستردگی تخصص در حوزه تبلیغات اینترنتی برای  کسب و کارهای اینترنتی باعث می شود که همه این توانایی ها در یک فرد مجتمع نباشد. برای تبلیغات اینترنتی باید از متخصصین استفاده کنید! در به سرانجام رساندن یک پروژه نیاز به تخصص های گوناگونی است. اگر شما تصمیم به برون سپاری تبلیغات اینترنتی داشته باشید، شانس این را دارید که بهترین گرافیست، بهترین تولید کننده محتوا و همینطور بهترین ادمین برای مدیریت سایت خود را پیدا کنید. این نکته را در نظر بگیرید که حتی ممکن است این افراد با یکدیگر کار نکنند و در واقع حتی ممکن است از نظر جغرافیایی، هر یک در گوشه‌ای از دنیا حضور داشته باشد. ولی در نهایت همه آنها می‌توانند برای شما روی یک پروژه کار کنند و شما نیز به این ترتیب از مهارت، دانش و تجربه آنها نهایت استفاده را ببرید.

کاهش هزینه ها در برون سپاری تبلیغات اینترنتی

احتمالا زمانی که شما سراغ برون سپاری تبلیغات اینترنتی باشید، افرادی با هزینه های بالا پیشنهاد همکاری به شما بدهند. و این موضوع با توجه به تخصص آن ها و زمان و انرژی که صرف کرده اند تا به این درجه برسند، طبیعی است که هزینه های بالا دریافت کنند. جالب است که بدانید در مقایسه با پرسنل داخلی که در این حوزه متخصص نیستند، شما در نهایت باید هزینه بیشتری بپردازید.

هزینه بیمه، هزینه آموزش، هزینه تامین سیستم و مکان برای نیروها و نیز در نهایت نتیجه نهایی به دلیل عدم استفاده از نیروی متخصص و در نهایت راه اندازی یک سیستم داخلی برای بخش تبلیغات شما، بسیار بیشتر از هزینه برون سپاری تبلیغات اینترنتی می شود. از آن گذشته استخدام تمام وقت یک نیروی متخصص بسیار هزینه بر تر از کار کردن به صورت پروژه ای با او است.

تمرکز در حوزه تخصصی کسب و کار با برون سپاری تبلیغات اینترنتی

بیایید یک موضوع را صریحا برای شما بپذیریم! کارمندان شما متخصصان تبلیغات اینترنتی نیستند! آن ها قرار است در حوزه کسب و کار مربوط به شرکت شما فعالیت داشته باشند. خیلی از کسب و کارهای کوچک فکر می‌کنند که به تنهایی می‌توانند تمام کارها را خودشان انجام دهند در صورتی که اگر این کسب و کار های کوچک روی درآمد زایی شرکت خودشان تمرکز داشته باشند، نتیجه بسیار بهتری می گیرند. بازاریاب‌های حرفه‌ای می‌توانند تمامی نیاز آن‌ها در این زمینه را به خوبی پاسخگو باشند و خروجی بسیار بهتر از افراد آموزش ندیده حاضر در شرکت ارائه دهند. زمانی که شما کارهای بازاریابی شرکت خود را برون سپاری می کنید و به افراد حرفه‌ای می سپارید، کیفیت کار شما بدون از بین رفتن تمرکزتان روی دیگر بخش‌های کسب و کار، بالا می‌رود و در عین حال، هم خود شما و هم کارمندان‌تان، در بخشی که بهترین هستید فعالیت خواهید کرد.

و البته دلایل متعدد دیگری که نشان دهنده اهمیت برون سپاری در هر کسب و کاری می باشد که از حوصله این مطلب خارج است.

جهت تبلیغات موبایلی با ما همراه باشید.



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه