0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-11-29 09:09:05

خلاصه این مطلب:

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است. در صنعت مخابرات، خدمات ارزش افزوده سعی دارد کاربران را از طریق خلق ارزش و ارایه خدمات جذاب، به استفاده بیشتر تشویق کند.

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است. در صنعت مخابرات، خدمات ارزش افزوده سعی دارد کاربران را از طریق خلق ارزش و ارایه خدمات جذاب، به استفاده بیشتر تشویق کند.

در خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ابزارهایی مانند پیامک، تماس و دیتای مصرفی به عنوان ابزار ارایه خدمات استفاده می‌شود. خدمات ارزش افزوده تلفن همراه را می‌توان به طور کلی به سه دسته تقسیم کرد:

خدمات ارزش افزوده رفتار مشتری

خدمات ارزش افزوده شبکه‌ای

خدمات ارزش افزوده سازمانی

موضوعاتی که می توان از خدمات ارزش افزوده تلفن همراه استفاده کرد:

  • مسابقات و رای‌گیری
  • اپلیکیشن‌های توجیهی
  • استریمینگ
  • خدمات بر پایه موقعیت مکانی
  • خدمات تماس از دست رفته و صندوق پستی
  • تبلیغات موبایلی
  • پرداخت موبایلی
  • تلویزیون آنلاین و OTT
  • پخش یا دانلود موسیقی
  • زنگ انتظار تماس
  • بازی آنلاین
  • خدمات شماره‌گیر خروجی
  • بک آپ موبایل و خدمات امنیتی
  • خدمات ورزشی و اطلاع‌رسانی
  • خدمات استیکر
  • خدمات سودمند
  • دریافت محتوای

                                 راههای کسب درآمد توسعه دهندگان اپلیکیشن ها 

 

 خدمات ارزش افزوده چه بخش هایی را شامل می شود؟

سطح اول: تولیدکنندگان محتوا

سطح اول خدمات ارزش افزوده مربوط به تولیدکنندگان محتوا است که شامل شرکت‌هایی هستند که به صورت قانونی، حق تولید محتوا همچون موسیقی، فیلم، متون مختلف و مواردی از این قبیل را دارند.

سطح دوم: توسعه دهندگان محتوا

در سطح دوم، توسعه دهندگان محتوا قرار دارند. توسعه دهندگان محتوا به شرکت‌هایی اطلاق می‌شوند که بنابر درخواست اشخاص، اقدام به تولید محتوا کرده و آن را به اجرا درمی‌آورند.

سطح سوم: گردآورندگان محتوا

سطح سوم هم شامل شرکت‌هایی است که محتواهای تولید شده را جمع آوری کرده و در اختیار اپراتورها قرار می‌دهند تا به صورت عمومی اجرا گردند.

تفاوت خدمات ارزش افزوده (VAS) با سایر سرویس‌های پیامکی 

سیستم های ارزش افزوده با سرویس‌های پیامکی متفاوتند. یکی از تفاوت‌های مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد، پرداخت هزینه است. در سرویس‌های VAS هزینه پیامک‌های ارسال شده از مخاطب دریافت می‌شود؛ یعنی در این روش مشترکان از طریق قبض تلفن یا کسر از اعتبار هزینه سرویس را پرداخت می‌کنند.

در سرویس ارزش افزوده نه تنها هیچ هزینه‌ای از ارگان یا شرکت خاصی گرفته نمی‌شود بلکه این سرویس می‌تواند درآمد زا نیز باشد. اما در مورد سرویس‌های پیامکی ارگان یا شرکت مربوطه باید هزینه ارسال پیامک‌ها را پرداخت نماید.

چرا باید ممبر تلگرام بخریم؟

نکاتی در مورد سرویس ارزش افزوده پیامک

از طریق سرویس ارزش افزوده کاربران سامانه پیامکی می‌توانند ارسال پیامک با کسر هزینه از گیرنده پیامک را داشته باشند.

سرویس ارزش افزوده یا شارژ معکوس در واقع یک خدمت پیامکی از اپراتور‌های تلفن همراه است که هزینه‌ی پیام از کاربر دریافت می‌شود.

از طریق سرویس خدمات ارزش افزوده ، ارسال پیام به کاربر تنها در صورت موافقت وی (یکبار) انجام خواهد شد. کاربر هر زمان که مایل باشد می‌تواند از ادامه‌ی دریافت پیام‌های یک سرویس انصراف دهد.

پیام‌های ارزش افزوده باید ارائه دهنده‌ی خدمات و یا دارای محتوای غنی و کاربردی باشند.

هر پیام ارزش افزوده می‌تواند یک بخش به طول ۲۰۰ کاراکتر (فارسی یا انگلیسی) باشد.

لازم به ذکر است که اگر خدماتی مرتبط با هر نوع مجموعه رسمی یا وبسایت باشد ، باید فرم حقوقی را تکمیل کرد.

سایت a98.ir, تبلیغات موبایلی شما را در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن ارایه میدهد.

 



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه