با این راه کارها نصب اپلیکیشن خود را بالا ببرید

0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-10-12 09:22:27

خلاصه این مطلب:

اگر شما هم به دنبال افزایش نصب و دانلود اپلیکیشن خود هستید, این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا به کسب و کار خود رونق بدهید و دیگر نگران بالا بردن تعداد نصب اپلیکیشن و افزایش کاربران نرم افزار و حتی فروش بیشتر محصول خود نباشید.

اگر شما هم به دنبال افزایش نصب و دانلود اپلیکیشن خود هستید, این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا به کسب و کار خود رونق بدهید و دیگر نگران بالا بردن تعداد نصب اپلیکیشن و افزایش کاربران نرم افزار و حتی فروش بیشتر محصول خود نباشید.

در این مقاله شما را با بهترین روش و ارزان ترین راه های افزایش آمار نصب اپ آشنا خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

همه توسعه دهندگان هدفشان تولید یک اپلیکیشن محبوب با بیشترین نصب و دانلود می باشد, که در این مسیر موانعی برای توسعه دهندگان وجود خواهد داشت, یکی از این معضلات و موانع ,معضل افزایش تعداد نصب در کافه بازار و مارکت های دیگراست.

از زمانی که بازار معرفی اپ های جدید را در صفحه اصلی خود متوقف کرد، اپ های تازه وارد دیگر کمتر دیده شده و آمار نصب آنان بسیار افت کرد. این مسئله در مارکت های دیگری مانند مایکت و گوگل پلی نیز صدق می کند.

که برای این مشکل راه حل های زیادی وجود دارد, از جمله اینکه توسعه دهندگان اپلیکیشن برای افزایش نصب و فروش اپلیکیشن های اندرویدی خود می توانند راههای تبلیغاتی را امتحان نموده تا بهترین راه ممکن را جهت استفاده بهینه از آن انتخاب نمایند.

شما اگر بهترین اپلیکیشن و ایده را هم داشته باشید، بدون هزینه و تبلیغات هدفمند، موفق نخواهید شد تا اپ خود را به کاربران معرفی نموده و تعداد طرفداران آن را افزایش دهید.

روش های معمول و رایج افزایش نصب

تبلیغات در شبکه های اجتماعی :یکی از روش های افزایش نصب و تبلیغات اپلیکیشن های اندروید و آی او ای، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. این نوع تبلیغات بعلت دسترسی و امکان فیلتر بازار هدف، می تواند کارایی خوبی داشته باشد.

امروزه اکثرا اولین شبکه اجتماعی که برای تبلیغ اپهای ایرانی به ذهنمان خطور می نماید، اینستاگرام و تلگرام هستند. با توجه به امکان قرار دادن لینک دانلود، لینک مارکت و یا حتی ارسال خود فایل نصبی، می توان گفت که تلگرام قدرت بیشتری نسبت به تبلیغات اینستاگرام جهت افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خواهد داشت.

مزایا: امکان قرار دادن لینک دانلود مستقیم، لینک دانلود برنامه از مارکت های بازار، گوگل پلی و ...، ارسال مستقیم فایل

معایب: سختی تشخیص واقعی بودن کاربران کانال و رسانه مربوطه، هزینه بالا نسبت به تعداد نصب

تبلیغات در وب سایت ها: یکی دیگر از راههای افزایش آمار دانلود اپلیکیشن اندروید و آی او ای، تبلیغات و معرفی اپ در وب سایت های پربیننده می باشد که بصورت معرفی در قالب مقاله و بررسی اپلیکیشن و یا تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید.

مسلما این نوع تبلیغات هم به قدرت رسانه مربوطه وابسته هست و هر چقدر وب سایت میزبان تبلیغ، دارای بازدید کننده بیشتری بوده و یا به بازار هدف شما نزدیک تر باشد، بازخورد بهتری هم خواهیم داشت.

مزایا: امکان قرار دادن لینک مارکت های اندروید و آی او ای، دانلود مستقیم و ....

معایب: هزینه بالای تبلیغات بنری نسبت به بازدهی آن

تبلیغات درون برنامه ای : یکی از راه های پیشنهادی مارکت ها استفاده از تبلیغات درون برنامه ای می باشد که عموما خود مارکت ها مجری آن بوده و بر اساس تعداد کلیک هزینه دریافت می گردد.

این روش در ابتدای راه، روشی کارآمد بوده ولی با گذشت زمان و نادیده گرفتن تبلیغات درون برنامه ای توسط کاربران، کارآیی این نوع تبلیغات هم بسیار کمتر از گذشته شده است. ولی اگر بتوان بازار هدف را بخوبی تعیین کرد و تبلیغ جذاب و با تعداد بالای نمایش به اجرا گذاشت، می تواند در افزایش نصب اپلیکیشن های شما کمک نماید.

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل: این روزها سرویس دهندگان زیادی جهت افزایش نصب تصمینی اپلیکیشن (CPI) یا همان پرداخت به ازای نصب آغاز به کار کرده اند.

این سرویس دهندگان با استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی و یا ترفندهای نصب اجباری، بر اساس تعداد سفارش شما اقدام به بالا بردن تعداد کاربران اپلیکیشن شما خواهند نمود.

پوش نوتیفیکیشن (بهترین روش تبلیغات اپلیکیشن(

ما با آزمودن راه های مختلف، ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را بهترین روش و ارزان ترین راه افزایش نصب برنامه در کافه بازار و دیگر مارکت هایی چون گوگل پلی می دانیم.
با توجه به نوظهور بودن این نوع تبلیغات و اثرگذاری بر روی کاربر، می توان گفت که در حال حاضر ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی کارآمدترین راه بالا بردن آمار دانلود اپ بوده که می تواند به افزایش فروش و نصب در کافه بازار و دیگر مارکت ها بیانجامد.

مزایای ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

مهم ترین مزیت آن ارزان بودن این نوع تبلیغات هست که برای مثال شما بصورت تقریبی با هزینه معادل 1 میلیون تومان، می توانید به 1 میلیون نفر ارسال نوتیفیکیشن داشته باشید !!!

 که اگر بخواهیم با دیگر روش های بالا مقایسه کنیم، واقعا هزینه بسیار پایینی در ارسال تبلیغ نسبت به حجم کاربران خواهید داشت.

مزیت دیگر پوش نوتیفیکیشن، واقعی بودن کاربران بوده و خیال شما از این موضوع جمع است که تقلب و ترفندی در کار باشد. البته به شرط انکه پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی خریداری شده، دارای لینک گزارش از سرویس دهندگان معتبر باشد.

سامانه تبلیغات موبایلی a98 به راحتی این کار را برای شما انجام میدهد.

http://a98.ir

 

 

 



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه