0 نفر به این مطلب رای داده است.

1397-10-20 07:32:21

خلاصه این مطلب:

پوش ها، نوتیفیکیشن هایی هستند که زمانی که کاربر درون اپلیکیشن مشغول فعالیت نیست، به صفحه اصلی گوشی کاربر ارسال می شوند.

پوش نوتیفیکیشن ها چه می کنند؟ 

یکی از مهم ترین ابزارهایی که استفاده از آن برای جذب و نگه داشت کاربران اهمیت فراوان دارد ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران است، اما این ابزار در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار نگیرد نه تنها کمکی به رشد اپلیکیشن شما نمی کند، بلکه ممکن است باعث نا رضایتی کاربر و آن اینستال کردن اپلیکیشن شما شود. یکی از اهداف اصلی از ارسال پوش، بازگرداندن کاربران به اپلیکیشن است، کاربرانی که مدتی است وارد اپلیکیشن نشده اند. بررسی ها نشان داده است که کاربرانی که در طول یک هفته به اپلیکیشن سر نزده اند، در صورتی که فعالیتی از طرف صاحب اپلیکیشن برای بازگرداندن آنها انجام نگیرد، ۶۰ درصد احتمال دارد که هرگز از آن اپلیکیشن استفاده نکنند.استفاده از پوش، در صورتی که به شکل صحیح انجام شود، یکی از موفق ترین استراتژی ها برای جذب و نگه داشت توجه کاربران است. ارسال پوش نوتیفیکیشن به صورت انبوه و بدون سگمنتیشن (هایپرلینك سگمنتیشن در وبلاگ) مناسب منجر به این می شود که کاربران شما پیام های نا مرتبط دریافت کنند و هیچ کاربری دوست ندارد که پیام نا مرتبطی را دریافت کند. اما در صورتی که کاربر شما پیامی مفید، شخصی سازی شده و مرتبط با خودش را دریافت کند احساس مثبتی نسبت به اپلیکیشن شما خواهد داشت. 

چگونه پوش نوتیفیکیشن خود را تاثیرگذارتر ومفیدتر کنیم؟

1) با اعلان ها طوری رفتار کنید که انگار آنها را در شبکه های اجتماعی قرار می دهید. و همینطور، روی آنها طوری تمرکز کنید که انگار در حال نوشتن پستی برای بلاگ هستید. موضوع اعلان ها را طوری بسازید که به مشتری مورد نظرتان مربوط باشد.

2) با تجزیه و تحلیل ها همگام شوید بدین معنی است که شما باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید تا بدانید آنها چه چیزی را می خرند، چه چیزی آنها را علاقه مند می کند، آنها به چه چیزی نگاه می کردند، اما نخریدند، و غیره.

ردیابی این معیارها از طریق تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کند تا اعلان های مربوطه را برای یک مشتری خاص حل کنید.

3) پوش نوتیفیکیشن ها را زیاد از حد بارگزاری نکنید. حتی طرفداران نیز ممکن است از ارتباط زیاد از حد خسته شوند. محتواها را روزانه ارسال نکنید مگر اینکه یک دلیل خوب برای آن داشته باشید. برای کسب مشتری بیشتر، در فواصل مناسب و در زمان مناسب ارتباط برقرار کنید.

زمانی را که مشتریان بیشتر با محصول / سرویس شما درگیر هستند ، پیدا کنید و اعلان های خود را برای رسیدن به اهداف بیشتر برنامه ریزی کنید.

4) متفاوت فکر کنید. همیشه یک پیشنهاد یا معامله را پیشنهاد ندهید. به این فکر کنید که توییتر و فیس بوک چطور با ارسال پوش نوتیفیکیشن بر اساس رویدادها، کاربران را درگیر می کنند. برخی از آنها زیرکانه هستند، جوری که علاقه ی کافی را برای بازگرداندن کاربران ایجاد می کنند.

5) به کاربران قدرت کنترل بدهید. اجازه دهید مشتریان خودشان تصمیم بگیرند چه اعلان هایی میخواهند دریافت کنند. این ممکن است به شما کمک کند تا اعلان های خود را به صورت دسته ای تقسیم کنید تا بتوانید با این تصمیم به مشتریان خود، قدرت کنترل دهید.

هنگام نوشتن متن برای اعلان ها، کلمات خود را به صورت عاقلانه انتخاب کنید تا مشتریان مورد نظرتان را بدست آورید. درست همانطور که پیام های توده ای یا پیام های عمومی هنگام ارسال ایمیل کار نمی کنند، انتظار نداشته باشید که پوش نوتیفیکیشن از طریق پیام های عمومی و غیر شخصی، به شما نتیجه دهند.

جهت تبلیغات موبایلی با ما همراه باشید.

 



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه