1 نفر به این مطلب رای داده است.

1402-02-20 22:08:24

خلاصه این مطلب:

با پوشه قدرتمند شوید! عبارتی است که در صفحه اصلی سایتی با عنوان پوشه خود نمایی می کند. اما چرا باید به معرفی پوشه بپردازیم؟ چون واقعاً با پوشه قدرتمند خواهید شد. برای آشنایی با پوشه با ما همراه باشید...

پوشه در واقع وب سایتی است که با در اختیار قرار دادن پنل قدرتمندی که ساخته، به توسعه دهندگان اپ ها، اجازه ارسال نوت را می دهد.

نوت یا نوتیفکیشن در واقع پیامی است که توسعه دهنده، به کاربرانی که اپ های او را نصب کرده اند ارسال می کند که انواع متفاوتی از قبیل ارسالی، بازدیدی، کلیکی، پاپ، دیالوگ و ... دارد که توضیح هر کدام، از حوصله این مطلب خارج است. اما نکته شیرین و جذاب پوشه پیاده سازی همین انواع نوت است؛ به این ترتیب که شما کافی است با سه حرکت:

  1. در پوشه ثبت نام کنید.
  2. اپ خود را مجهز به کتابخانه ارسال نوت پوشه کنید.
  3. نوت ارسال کنید.

به همین راحتی....

قدرت پوشه به همین جا ختم نمی شود و از دیگر مزیت های رقابتی این پنل با دیگر رقبا مانند وان سیگنال در کنار بومی بودن این پنل، ارائه گزارشات کامل و جامعی است که ارائه می دهد.

در واقع گزارشات این سایت به دو دسته اساسی می توان تقسیم کرد:

  1. گزارشات مربوط به توسعه دهنده: این گزارشات به صورت روزانه آپدیت می شوند و اطلاعاتی از قبیل تعداد کل کاربران، کل کاربران یکتا، تعداد اپلیکیشن ها و همچنین تعداد نصب ها به تفکیک اپ و نسخه اندروید را به شما ارائه می دهد که به نوبه خود،تجربه لذت بخشی به توسعه دهنده می دهد.
  2. گزارشات عمومی: این گزارش ها مربوط به نتیجه و حاصل ارسال نوت توسعه دهنده می باشد که شامل تعداد ارسال،تعداد بازدید و کلیک و اطلاعات نوت می باشد که قابلیت به اشتراک گذاری با دیگران را دارد یعنی شما از پنل خود قادر به ارائه لینکی گزارش برای هر کس که بخواهید هستید. خب این لینک گزارش عمومی چه کاربردی دارد؟

توسعه دهندگان عموماً اپ های خود را برای ارسال تبلیغ مجهز به سرویس پوشه می کنند و از این طریق به کسب درآمد می پردازند ولی چطور خروجی کار را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه نمایند. همین لینک گزارش سندی مستدل بر این ادعا خواهد بود و بر اساس لینک گزارش دستمزد و حق زحمه توسعه دهندگان محاسبه و پرداخت می شود.

در این گزارش می توانید اطلاعاتی از قبیل زمان ارسال، متن تبلیغ، تعداد ارسال، تعداد بازدید و تعداد کلیک را مشاهده نمایید که واقعاً اطلاعات کامل و جامعی است.

اما چرا باید به این لینک ها اعتماد داشت؟

در نگاه اول شاید اعتماد کور کورانه و بی دلیل کاری احمقانه فرض شود که درست هم هست. اما به اندازه کافی دلیل وجود دارد که به این سرویس اعتماد کرد؛به طور مثال:

رتبه 790 الکسای ایران (در زمان نگارش این مطلب) ، سابقه چند ساله سایت، گستردگی استفاده در بین توسعه دهندگان و تعامل و ارتباط مکرر با توسعه دهندگان ... همه نشان بر بی طرف بودن این سرویس می باشد که بستری مناسب برای همکاری بین توسعه دهندگان و تبلیغ دهندگان را ایجاد نموده است.

و کلام آخر... با اینکه ادعای سیستم امن و غیر قابل نفوذ در هیچ سیستمی صحت ندارد ولی پنل پوشه به جد یکی از معتبرترین سرویس دهندگان ارسال نوت می باشد.

پس با پوشه قدرتمند شوید.



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید


وحید ناطقی
وحید ناطقی

علاقه مند به توسعه و طراحی وب


ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه