0 نفر به این مطلب رای داده است.

1396-11-28 18:34:56

خلاصه این مطلب:

اگر به فکر کسب درآمد بیشتر از اپلیکیشن های خود هستید مقاله زیر را که یکی از روش های کسب درآمد از تولید اپلیکیشن و ارسال پوش نوتیفیکیشن می باشد را مطالعه نمایید

پوش نوتیفیکیشن یکی از راحتترین و بهترین راه های برقراری ارتباط بین توسعه دهندگان اپلیکیشن و کاربرانی است که اپلیکیشن توسعه دهنده را بر روی گوشی خود نصب کرده اند؛ بعبارتی، پوش نوتیفیکیشن برای اطلاع رسانی، هشدار و ارتباط بین کاربر و توسعه دهنده ایجاد شده است.

پوش نوتیفیکیشن در واقع پیامی است که از طرف توسعه دهندگان اپلیکیشن ارسال و بر روی گوشی کاربر ظاهر می شود. این پیام ممکن است شامل تخفیف ، اطلاع رسانی از افزودن ویژگی و قابلیت جدید، تغییرات و یا هر خبری از طرف توسعه دهنده باشد. برای مثال اکثر پیام رسان ها و اپلیکیشن های شبکه ی اجتماعی از این سرویس برای نمایش رخداد ها و پیام ها استفاده می کنند.

 توسعه دهندگان در هر زمانی که بخواهند می توانند این پیام را ارسال کنند ولازم نیست کاربران برای دریافت پیام در حال استفاده از برنامه باشند حتی این امکان وجود دارد هنگامی که کاربر به اینترنت متصل نیست پیام در صف انتظار بماند تا به محض اتصال کاربر به اینترنت پیام از طریق پوش نوتیفیکیشن به دست کاربر برسد.

پوش نوتیفیکیشن شبیه به هشدارهای گوشی و اسمس متنی است، اما فقط برای کاربرانی ارسال می شود که اپ مورد نظر را نصب کرده باشند.

چرا تبلیغات با پوش نوتیفیکیشن؟

کاربر می تواند با کلیک بر روی این پیام به یک صفحه وب، لینک جوین کانال یا گروه، صفحه ارسال اسمس یا ایمیل و یا اپلیکیشن هدایت شود.

از دیگر ویژگی های قابل تآمل این سرویس هدفمند بودن ارسال بر اساس اپراتور تلفن همراه، موقعیت مکانی ، ارسال در بازه زمانی مشخص، تعیین برند گوشی و گزارش دهی دقیق می باشد. همچنین همه پلتفرم های موبایل از قبیل اندروید، آی او اس ، ویندوز و... از این سرویس پشتیبانی می کنند.

با توجه به ظرفیت 33 میلیون نفری  استفاده کنندگان از گوشی همراه در ایران و مزایا و پتانسیل بالای این سرویس، بازاریابان دیجیتال مارکتینگ و هم چنین تمام کسانی که می خواهند در بستری  مطمئن و مقرون به صرفه به تبلیغات و ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند به این سرویس روی آورده اند.

چگونه با پوش نوتیفیکیشن  تبلیغ کنیم؟

یکی از قدرتمندترین تیم ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی گروه تبلیغاتی " ای 98 " می باشد که با استفاده از سرویس پوش نوتیفیکیشن و کاربرانی که در اختیار دارد بستری امن، قابل اطمینان و مقرون به صرفه را برای ارتباط کاربران گوشی های همراه با فروشندگان، ارائه دهنده گان خدمات و... ارائه می نمایید.



ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید


وحید ناطقی
وحید ناطقی

علاقه مند به توسعه و طراحی وب


ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

0 دیدگاه